logo-ahan-depo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

توری مش: ویژگیها و انواع در ساختمان و صنعت

توری مش

فهرست مطالب

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش فقط کافیه ایمیل خودتون رو برامون درج کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

آشنایان صنعت ساخت‌وساز با نام توری مش آشنا هستند. این محصول کاربردی یکی از اشکال میلگرد است. در رابطه با این محصول سوالاتی متعددی وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل مش بندی چیست و کاربرد توری مش چیست می‌شوند. این شبکه متشکل از میلگردهای عمود بر هم، وظیفه تقویت بتن و مسلح کردن آن را بر عهده دارد؛ اما مزایای و کاربردهای انواع مش فلزی و توری میلگرد فونداسیون به مورد مذکور خلاصه نشده و این محصول توانسته است به صنعت ساخت‌و‌ساز کمک‌های شایانی را ارائه سازد. اگر در زمینه‌ی توری مش و انواع آن اطلاعات کافی دارید و فقط در جستجوی قیمت توری مش و یا اقدام به خرید آن هستید به بخش مربوطه مراجعه نمایید، در غیر اینصورت در ادامه همراه ما باشید.

توری مش چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

نام توری مش به شکل این سازه فلزی اشاره دارد. این محصول متشکل از میلگردهای عمود بر هم بوده که به یکدیگر جوش خورده‌اند. آن‌ها با اتصال بر روی یکدیگر، خانه‌هایی مربعی شکل را تشکیل داده و از ظاهر یک توری مشبک برخوردار هستند. خانه‌های مش جوشی با نام چشمه نیز شناخته می‌شوند. به دلیل رطوبت موجود در بتن‌ها، عمدتا این محصولات را با جنس فلزهای گالوانیزه تولید می‌کنند. نوع میلگرد مورد استفاده در این محصول از نوع آجدار و ساده است. میلگردهای آجدار قادر هستند تا درگیری بیشتری را با بتن ایجاد کرده و مقاومت آن را افزایش دهند. ابعاد مش فلزی چندان بالا نبوده و معمولا از ابعادی مشابه با مفتول برخوردار هستند.

توری فلزی و توری مش ایده تازه‌ای محسوب نمی‌شود. به نوعی، پیشینه توری‌های مشبک را می‌توان به مصر باستان نسبت داد که در آن زمان برای ساخت زیورآلات و نقره مورد استفاده قرار می‌گرفت. البته استفاده از توری جوشی در صنعت مدرن، از پیشینه 220 ساله برخوردار است. این محصول در اروپا و از سال 1800 میلادی در پروژه‌های ساخت و ساز به خدمت گرفته شد. اختراع آن هم به یک فرد انگلیسی با نام چارلز برنارد (Charles Barnard) نسبت داده می‌شود. نخستین استفاده گسترده از این محصول در ساختمان‌سازی از سال 1880 در شهر هارتل‌پول انگلستان آغاز شد. نوع فولادی توری فلزی نیز در جنگ جهانی دوم کاربردهای نظامی متعددی را ارائه ساخت.

هدف اصلی و اساسی استفاده از مش جوشی، ارتقای مقاومت تنشی بتن در برابر نیروهای کششی، افزایش دما و سایر عوامل است. این محصول در ساختمان‌سازی به عنوان یک جایگزین برای آرماتورهای سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از انواع مش بندی در مواردی مثل فوندانسیون ساختمان‌ها،نگهداری از سقف و قطعات پیش‌ساخته کامپوزیتی، نصب و تعبیه تیرچه برای افزایش لنگر خمشی در سقف‌های تیرچه بلوک و ساخت پل و تونل استفاده می‌شود.

آشنایی با انواع توری مش

انواع توری مش

انواع توری مش شامل موارد متعددی می‌شوند. رایج‌ترین انواع توری جوشی مشبک شامل مش گالوانیزه، مش جوشی استیل و حصار جوش داده شده هستند:

توری مش گالوانیزه

گالوانیزه کردن را می‌توان قبل یا بعد از ساخت توری فلزی جوشی پیاده‌سازی کرد. یکی از اساسی‌تری مزایای تورش مش گالوانیزه آن است که سیم‌هایی با مقیاس و قطر دهانه‌های مختلف را می‌توان تولید کرد. از این محصول می‌توان به طور گسترده برای ساخت توری‌های جوشی و سایر کاربردها بهره‌جویی کرد. گالوانیزه بودن توری مش به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از این محصول در آب و هوای مرطوب نیز استفاده کنید چرا که روکش گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن و خوردگی دارد.

توری مش جوشی استیل

توری مش جوشی استیل از جوشکاری استنلس استیل (فولاد ضدزنگ) با یکدیگر حاصل می‌آید. این نوع توری از حداکثر استحکام برخوردار بوده و طول عمر بالایی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. مش جوش داده شده از استیل، دارای ظاهری یکنواخت است و آن را می‌توان در دسته محبوب‌ترین اشکال مش قرار داد. همچنین می‌توان این محصول را به انداز‌ه‌های کوچک و به اشکال مستطیل، مربع یا دیسک برش داد. این محصول به طور گسترده در مواردی نظیر کشاورزی، معدن، حمل و نقل، باغبانی، صنایع سرگرمی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توری مش رولی

توری مش چیست

در اینجا به این مطلب خواهیم پرداخت که توری مش رولی چیست؟ این محصول نوعی توری میلگرد به صورت رولی است که برای حفاظ نرده‌ها کاربرد دارد. این نوع خاص از توری با روش گالوانیزه یا بدون آن، ساخته شده و این عامل می‌تواند در قیمت توری مذکور تأثیرگذار باشد. نصب توری‌های مش رولی در هنگام بازسازی کف ساختمان بسیار ساده بوده و همین امر باعث محبوبیت استفاده از آن شده است. این محصولات بر اساس نیازهای مشتریان تولید شده و اغلب به وسیله یک یا دو نفر قابل نصب هستند. بنابراین شما می‌توانید توری میلگرد رولی دلخواه خودتان را در ابعاد مدنظر به راحتی سفارش دهید.

عرضه و تأمین انواع توری مش با کیفیت از آهن دپو

انواع توری مش و انواع مش فلزی محصولاتی هستند که برای عملیات مهم نظیر ساختمان‌سازی و بتن‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات به طور گسترده در صنایع مختلفی نظیر ساختمان‌سازی، کشاورزی، باغبانی، سدسازی، جاده سازی، معدن و صنعت سرگرمی مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای ویژه‌ای را ارائه خواهد داد. شما می‌توانید انواع استاندارد و باکیفیت توری مش را از معتبرترین منبع تولید و عرضه قطعات فلزی، یعنی آهن دپو با قیمت رقابتی خریداری کنید.

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *