بهترین قیمت پله داربستی و خرید پله کارگاهی آماده و معمولی

بی‌تردید، وقوع حوادث در پروژه‌های ساختمانی ممکن است صدمات جبران‌ناپذیر جانی و مالی را به همراه داشته باشد. در این سناریو، استفاده از پله داربستی امری بسیار حیاتی است. پله زودبست، برای حفاظت از کارگران در محیط‌های ساختمانی، ایجاد امنیت و کاهش ریسک حوادث در هنگام حرکت بالا و پایین از داربست اساسی است. نصب دقیق پله داربستی نیز از جمله اقداماتی است که اگر با دقت انجام نشود، ممکن است به وقوع حوادث جبران‌ناپذیری منجر شود. در ادامه لیست قیمت پله داربستی را جهت خرید آنلاین پله کارگاهی و یا حضوری آن از آهن دپو ارائه می‌دهیم.

خرید پله داربستی با قیمت مناسب یک انتخاب ایده آل

به علت نوسانات لحظه ای در بازار در صورت اقدام به خرید گرفتن تایید قیمت ها از واحد فروش الزامی می باشد.

ردیف نام محصول قیمت افزودن به سبد خرید
1 پله داربستی 20*90 تماس بگیرید تماس بگیرید
2 پله داربستی 25*90 تماس بگیرید تماس بگیرید

خرید پله داربستی با قیمت رقابتی و لیست قیمت

هنگام انجام پروِژه‌های ساختمانی یکی از مسائل مهمی که باید رعایت شود نکات مربوط به ایمنی ساختمان است. یکی از وسایل مربوط به ایمنی که بسیار پرکاربردند، پله و پاگردهای داربست هستند.

امروزه برای افزایش سطح ایمنی داربست‌ها از ابزارهایی مثل پله و پاگرد استفاده می‌شود تا محیطی امن برای تردد کارگران ایجاد شود و آنها بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند و از ارتفاع بالا و پایین بروند. در صوت استفاده از کف پله و پاگرد داربستی دیگر نیازی به لوله‌های فولادی برای ساخت پله یا نردبان داربست نخواهد بود.

مزایای خرید پله داربستی

شما می‌توانید کف پله و پاگرد داربستی را در اندازه و ارتفاع دلخواه خود سفارش دهید. برای مثال، کف پله‌های داربستی در عرض‌های استاندارد 22 و 25 سانتی‌متر و طول‌های 90 و 200 سانتی‌متری در دسترس قرار دارند این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید باتوجه به ابعاد پروژه و اهدافی که دارید ابعاد مناسبی از این محصول را خریداری کنید.

شما می‌توانید از 5 تا 15 پله در هر یک از بخش‌های راه‌پله‌تان استفاده کنید. در صورت افزایش ارتفاع داربست، بهتر است از پاگرد استفاده کرده و تعداد پله‌ها را افزایش دهید تا بالا رفتن راحت‌تر باشد.

قیمت پله داربستی

پاگرد داربستی مکمل پله‌های داربستی

پاگرد داربستی، در واقع، صفحات فلزی شکلی هستند که برای ایجاد پیچ در پله‌ها استفاده می‌شوند. طول زیرپایی‌های پاگرد 2 متر بوده و عرض آن‌ها معمولاً 32 سانتی‌متر است. برای هر پاگرد راه‌پله، معمولاً 2 یا 3 عدد زیرپایی پاگرد مناسب است. پاگردهای داربستی کمک می‌کنند تا مسیر بالا رفتن امن‌تر شده و خسته کننده نباشد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پله داربستی

موارد زیادی بر روی قیمت نهایی پله داربستی موثر هستند و آن را تغییر خواهند داد. شما با شناختن و داشتن آگاهی درباره هرکدام از این موارد می‌توانید انتخاب بهتری با توجه به هدفتان داشته باشید و در صورت وجود تغییرات قیمتی دقیقا بدانید که دلیل این موضوع چیست و براساس آن خریدتان را انجام دهید.

تاثیر مواد اولیه بر قیمت پله داربستی

نوع و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پله، به طور مستقیم بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. پله داربستی از متریال‌های مختلف مثل فلز یا پلاستیک ساخته می‌شود که تبعا با توجه به قیمت روز هر کدام از این متریال‌ها قیمت نهایی پله داربستی تغییر خواهد کرد.

خرید پله داربستی

تاثیر طراحی و ابعاد بر قیمت پله داربستی

طراحی خاص و ابعاد دقیق پله نیز تأثیر مهمی بر قیمت دارد. پله‌هایی با طراحی هنری و ابعاد خاص ممکن است گران‌تر از مدل‌های ساده باشند.

هر چه ارتفاع سازه شما بیشتر باشد احتیاج به ابعاد بزرگ‌تری از پله داربستی دارید و این موضوع باعث می‌شود که هزینه نهایی آن نیز بیشتر شود.

تاثیر پوشش بر قیمت پله داربستی

استفاده از پوشش‌های محافظ یا تکنولوژی‌های خاص مثل ضدزنگ بودن به عنوان امکانات افزوده می‌تواند قیمت نهایی پله داربستی را افزایش دهد. همچنین اگر احتیاج به امکانات ویژه‌ای برای ساخته شدن پله‌های داربستی دارید اجرای آنها بر روی  قیمت نهایی تاثیرگذار هستند.

اگر در مناطق مرطوب اقدام به ساخت سازه کرده‌اید حتما نیاز است تا پله‌های داربستی با روکش‌های ضدزنگ یا گالوانیزه داشته باشید درست است که این موضوع قیمت محصول را افزایش خواهد داد اما از طرف دیگر دوام و عمر این محصول را چند برابر خواهد کرد و خیالتان از بابت کارایی آن راحت خواهد بود.

پله داربستی تهران

تاثیر میزان تولید بر قیمت پله داربستی

حجم تولید نیز می‌تواند بر قیمت نهایی پله داربستی تأثیر بگذارد. معمولاً تولید انبوه و حجم بالا، هزینه‌های تولید را کاهش داده و در نتیجه ممکن است تولیدکننده برای شما نیز قیمت کلی کمتری را در نظر بگیرد.

تاثیر تولید کننده بر قیمت نهایی پله داربستی

معمولا هرچه تولیدکننده مدنظرتان شناخته شده‌تر باشد قیمت نهایی پله داربستی بیشتر خواهد شد. همچنین هزینه‌های مرتبط با حمل و نقلی که هر مجموعه‌ای درنظر می‌گیرد نیز بر روی قیمت آن تاثیرگذار هستند. شرایط بازار مانند تقاضا و عرضه، نرخ ارز، تغییرات در قیمت مواد اولیه و عوامل اقتصادی مثل تحریم‌های مواد اولیه و… نیز می‌توانند بر قیمت پله داربستی تأثیر بگذارند.

خرید پله داربستی

هنگام خرید پله داربستی در مرحله اول باید اطمینان حاصل کنید که پله از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد. نوع فلز، آلیاژها، و پوشش‌های محافظ موارد مهمی هستند که باید همه آنها را بررسی کنید و با هدف استفاده‌تان تطبیق دهید.

ابعاد و طراحی پله باید با نیازهای شما هماهنگ باشند. اگر نیاز به پله‌های خاص با ابعاد یا طراحی خاص دارید، این موضوع را هنگام خرید پله داربستی بررسی کنید.

نکته مهم دیگر هنگام خرید پله داربستی مقایسه قیمت آن با موارد مشابه در بازار است و شما باید قیمت پله داربستی را با موارد  مختلف در بازار مقایسه کنید اما تنها به قیمت نگاه نکنید و کیفیت را نیز در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید از پله داربستی در محیط‌های خاص مانند فضاهایی با تغییرات دمایی یا شرایط آب و هوایی متنوع استفاده کنید، مطمئن شوید که نوع پله مدنظرتان به این شرایط مقاوم است.

پله داربستی

از برندها و تولیدکنندگان معروف و شناخته شده خرید کنید تا مطئن باشید که محصول از کیفیت مناسبی برخوردار است و تجربیات مشتریان قبلی را مطالعه کنید تا بهتر درباره چگونگی عملکرد و کیفیت پله داربستی اطلاعات داشته باشید. همچنین هنگام خرید پله داربستی اطمینان حاصل کنید که تولیدکننده یا فروشنده مدنظرتان، خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می‌کند.

خرید پله داربستی با بهترین شرایط

در این متن سعی کردیم تا تمامی نکات لازم برای خرید پله داربستی و قیمت آن را بررسی کنیم. شما باید همواره به این نکته توجه کنید که پله داربستی مدنظرتان با نیازها و محیط شما همخوانی داشته باشد و بهترین کیفیت را با توجه به نیازها و بودجه شما فراهم کند.

با توجه به عوامل گفته شده، شما باید به دقت نیازهای خود را ارزیابی کنید تا پله‌هایی که بهترین تطابق را با نیازهایتان دارند، انتخاب کنید. ما در مجموعه آهن دپو در کنارتان هستیم تا بتوانید ایده‌آل‌ترین انتخاب را در زمینه خرید پله داربستی داشته باشید.

بررسی سوالات متداول

بلهقیمت پله داربستی در سایت آهن دپو به صورت لحظه‌ای به روز می‌شود. همچنین برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات می‌توانید با شماره 555 44 555 – 021 تماس بگیرید.

ارسال پله کارگاهی برای تمام کشور به راحتی امکان پذیر است. فقط برای هماهنگی ارسال بار حتما با کارشناس فروش مربوطه در ارتباط باشید.

هزینه حمل و نقل پله کارگاهی، به وزن آن و میزان سفارش مشتری، نوع ماشین و مقصد مورد نظر بستگی دارد.

روش های خرید پله و داربست فلزی از فروشگاه آهن دپو از طریق روش های مختلف امکان پذیر است؛

1- خرید از طریق سفارش آنلاین

2- خرید حضوری از آهن دپو

3- تماس تلفنی با شماره 555 44 555 – 021

برای دریافت خدمات نصب پله داربستی با شماره 02155544555 تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

واتر استاپ

برای مشاهده این محصول روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت واتراستاپ
اسکوپ سنگ

اسکوپ سنگ

برای مشاهده این محصول روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت اسکوپ سنگ

الکترود

برای مشاهده این محصول روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت الکترود

دیدگاه های شما

مهلا اسدی
مهلا اسدی
ادامه مطلب
قیمت مال امروزه؟

- پاسخ کارشناس: بله تمامی قیمت های سایت روزانه به روز میشوند.
احمد
احمد
ادامه مطلب
برای ساختمان بلند پله داربستی فلزی بگیرم یا چوبی؟!

- پاسخ کارشناس: پیشنهاد ما استفاده از پله داربستی فلزی است.
قبل
بعدی